KulturCrew-dag

SĂžlund Landsbyen Dyrehaven 10, Skanderborg, Denmark

Fredag d. 1/11 deltager Skanderborgs KulturCrew i den Ärlige KulturCrewdag. Eleverne vil deltage i workshops, hvor de bl.a. bliver gode til at prÊsentere de kunstnere, som skolerne fÄr besÞg af, bliver dygtige lydteknikere og SoMe-eksperter. Herudover kommer free-style rapperen FÊtter Anders og bandet NEBULAH pÄ besÞg.

Fuld Smadder pÄ Walthers

Walthers Musikcafé Adelgade 125, Skanderborg, Danmark

Vi glÊder os til at byde jer velkommen til Fuld Smadder pÄ Walthers, hvor Kulturskolens rytmiske bands spiller. Det starter allerede kl. 10.00, og der kan kÞbes morgenkaffe i Walthers Café. Der er gratis entré. Disse bands spiller:

Luciakoncert i Kulturhuset

Traditionen tro afholdes der Luciakoncert i Kulturhuset. Til denne festlige aften medvirker flere af Kulturskolens kor.

JuletrĂŠsfest

RĂ„dhusloftet RĂ„dhuspladsen 1, HĂžrning

JULETRÆSFEST SĂžndag d. 8. december 2024 kl. 10-12 pĂ„ RĂ„dhusloftet i HĂžrning Skab uforglemmelige juleminder for de smĂ„ i familien til Ă„rets hyggelige juletrĂŠsfest. Kulturskolen Skanderborg og HĂžrning Bibliotek inviterer alle bĂžrn i alderen 0-9 Ă„r sammen med deres familie til en fortryllende dag fyldt med sang, julefortĂŠlling og klippe- og klistre. Vi skal ogsĂ„ danse julen ind pĂ„ festlig vis og hvem ved, mĂ„ske fĂ„r vi endda besĂžg af selve julemanden? SĂ„ kom og jul med os til en juletrĂŠsfest for hele familien.   Pris: 0-9 Ă„r: Gratis 10-100 Ă„r: 25,- Billetter kĂžbes pĂ„ JuletrĂŠsfest for hele familien | Skanderborg Kommunes Biblioteker Sted RĂ„dhusloftet HĂžrning Bibliotek RĂ„dhuspladsen 1, 8362 HĂžrning

Jule-korkoncert pÄ LÄsby Plejehjem

Den 10. december fÄr beboerne pÄ LÄsby Plejehjem besÞg af nogle af Kulturskolen kor. Med korleder Nanna ved roret vil korene synge dejlige stemningsfulde julesange som spreder juleglÊde.

Jule-korkoncert for AftenhĂžjskolen

Kulturskolen Skanderborg SĂžtoften 2a, Skanderborg, Danmark

Den 12. december inviteres AftenhÞjskolen til Jule-korkoncert  med nogle af Kulturskolens kor pÄ Bjedstrup skole Med korleder Nanna ved roret vil korene synge dejlige stemningsfulde julesange som spreder juleglÊde.

Jule-korkoncert pÄ Ry Plejehjem

Den 16. december fÄr beboerne pÄ Ry Plejehjem besÞg af nogle af Kulturskolen kor. Med korleder Nanna ved roret vil korene synge dejlige stemningsfulde julesange som spreder juleglÊde.

NytÄrskoncert i Kulturhuset

Kulturhuset Skanderborg - Scenen Parkvej 10, Skanderborg

Den. 31. januar afholdes Kulturskolens Ärlige NytÄrskoncert i Kulturhusets store sal. Foto: HÞi Foto