Efterårskoncert med Spirekor, juniorkor og ungdomskoret

Morten Børup Skolen Møllegade 45, Skanderborg, Danmark

Efteråret synges for alvor ind. når Spirekor og juniorkor på Morten Børup skolen samt Ungdomskoret holder efterårskoncert på Morten Børup skolen.

Luciakoncert i Kulturhuset

Traditionen tro afholdes der Luciakoncert i Kulturhuset. Til denne festlige aften medvirker flere af Kulturskolens kor.

Jule-korkoncert på Låsby Plejehjem

Den 10. december får beboerne på Låsby Plejehjem besøg af nogle af Kulturskolen kor. Med korleder Nanna ved roret vil korene synge dejlige stemningsfulde julesange som spreder juleglæde.

Jule-korkoncert for Aftenhøjskolen

Kulturskolen Skanderborg Søtoften 2a, Skanderborg, Danmark

Den 12. december inviteres Aftenhøjskolen til Jule-korkoncert  med nogle af Kulturskolens kor på Bjedstrup skole Med korleder Nanna ved roret vil korene synge dejlige stemningsfulde julesange som spreder juleglæde.

Juletræsfest i Låsby

Til årets Juletræsfest i Låsby vil nogle af Kulturskolens kor synge dejlige julesange.

Jule-korkoncert på Ry Plejehjem

Den 16. december får beboerne på Ry Plejehjem besøg af nogle af Kulturskolen kor. Med korleder Nanna ved roret vil korene synge dejlige stemningsfulde julesange som spreder juleglæde.

Nytårskoncert i Kulturhuset

Kulturhuset Skanderborg - Scenen Parkvej 10, Skanderborg

Den. 31. januar afholdes Kulturskolens årlige Nytårskoncert i Kulturhusets store sal.