Efterårsferie

Kulturskolen holder lukket i uge 42

Valg til Kulturskolerådet

Walthers Musikcafé Adelgade 125, Skanderborg, Danmark

Hvornår: Lørdag den 26. november 2022 kl. 12.15. Hvor: Walthers Musikcafé i Skanderborg - i forbindelse med Fuld Smadder på Walthers På valg er en elevrepræsentant på mindst 13 år samt en forældrerepræsentant Vi håber, at se dig og at du har lyst til at være med til at lave den bedste Kulturskole for borgerne i Skanderborg kommune. Hvad laver Kulturskolerådet I Kulturskolerådet drøfter vi blandt andet strategi, herunder undervisning, projekter og disses relevans. Kulturskolerådet kan fremsætte forslag til lederen om nye undervisningstiltag, projekter og indsatsområder og rådet deltager i evaluering af årets gang samt gennemførte projekter. Kulturskolerådet udarbejder ud fra de udmeldte politiske mål i samarbejde med lederen udkast til kontraktmål for skolen. Læs mere Vi glæder os til at se dig!

Pædagogiske dage

Kulturskolen afholder disse dage Pædagogiske dage for alle medarbejdere. Al undervisning er derfor aflyst, medmindre andet er aftalt med din lærer.