Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Infoaften om Talentlinjen

11. april 2023- 18:00 - 19:30

Kulturskolen tilbyder både en KLASSISK og en RYTMISK Talentlinje. Er du nysgerrig efter at vide mere, så kom til INFOAFTEN OM TALENTLINJEN!

Det er tirsdag d.11. April kl.18:00-19:30 i salen på Kulturskolen.

Her kan forældre og kommende elever få info og stille spørgsmål til linjerne.

Spirelinjen er fra ca. 11-14 år og Elitelinjen ca.13-18 år. Som talentelev vil du blive løftet faglig og socialt. Du vil få mere soloundervisning, spille koncerter, komme på en lille turné, indgå i et socialt fællesskab, indspille i et professionelt lydstudie m.m.

Spirelinjen:
Spirelinjens elever skal bare indstilles af deres instrumentlærer. Niveauet er at kunne forstå basale akkorder eller melodier f.eks. at kunne følge en simpel blues el.lign. Du skal være sulten efter at spille i band og indgå i et socialt fællesskab, og ikke mindst kunne gå til band om tirsdagen. Spireelever skal ikke til en optagelsesprøve.

Elitelinjen:
Dem som søger ind på Elitelinjen, skal indsende en video, hvor de spiller et nummer og fortæller lidt om, hvorfor de gerne vil gå på Elitelinjen. Videoen skal indeholde ca. 3 minutter musik + ca. 2 min fortælling og være indsendt til talentkoordinatoren senest tirsdag d. 9. maj 2023 på: Jakob.Panduro@Skanderborg.dk. Det kan være via et link til Youtube, eller en Dropbox. Vi vil derefter vurdere, hvem der vil passe ind i elitelinjen.

Tilmeld dig til infoaftenen hos talentkoordinator, Jakob Panduro på mail: Jakob.Panduro@Skanderborg.dk. Du er også velkommen til at kontakte Jakob, hvis du har nogle spørgsmål til Talentlinjen.

LÆS MERE OM TALENTLINJEN

Dato: