Talentlinjen

SPIRELINJEN

For musikelever fra 11 – 14. Linjen er gratis, men eleven skal betale for 30 min individuel undervisning. Der er obligatoriske fællesfag, bl.a. sammenspil,  tirsdag kl 16.15 – 17.45 på Søtoften i Skanderborg.

Elever udvælges til Spirelinjen ud fra flg kriterier:
Motiveret skriftlig ansøgning fra elev, forældre og lærer.
Hensyntagen til instrumental diversitet, så der kan etableres sammenspil der giver mening.

ELITELINJEN

For musikelever fra 13 – 18 år. Linjen er gratis, men eleven skal betale for 30 min individuel undervisning. Eleven får ved optagelse tilbudt 10 min ekstra individuel undervisning på uge, så der undervises 40 min i alt.
Der er obligatoriske fællesfag tirsdag kl 18 – 20 på Søtoften i Skanderborg.

Elever udvælges til Elitelinjen ud fra flg kriterier:
Koncertprøve d. 15 juni.

Kulturskolen tilbyder både en KLASSISK og en RYTMISK Talentlinje.

Spirelinjen er fra ca. 11-14 år og Elitelinjen ca.13-18 år. Som talentelev vil du blive løftet faglig og socialt. Du vil få mere soloundervisning, spille koncerter, komme på en lille turné, indgå i et socialt fællesskab, indspille i et professionelt lydstudie m.m.

Spirelinjen

Elitelinjen