Voxeværk er et musikalsk fællesskab i Ry for dig der er mellem 13-20 år, spiller et instrument/synger, gerne vil spille i band og skrive og komponere egen musik.

Du bliver sat sammen med andre unge på baggrund af jeres instrumenter, erfaring, genre mm, så I udvikler jeres egne udtryk og personlige stil. Der er også mulighed for, at tilmelde jer som band.

I løbet af året på Voxeværk vil vi blandt andet komme ud og spille en række fede koncerter, have besøg af nogle kendte musikere som laver Clinics med os, samt optage en live-session af vores egen musik.

På Voxeværk har man mulighed for at få fri adgang til øvelokalerne i fritiden, så der kan spilles både om aftenen og i weekenderne.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte koordinator, Thomas Høj Hindkjær på tlf. 28403949.

Voxeværk er et samarbejde mellem Ungdomsskolen og Kulturskolen.

Følg Voxeværk på Instagram: