TalentlinjeN

Rytmisk og klassisk

Talentlinjen er for dig, der vil dyrke musikken eller sangen intensivt og på højt niveau, sammen med andre dedikerede unge mennesker. Vi har både en klassisk og en rytmisk talentlinje

Talentlinjen

På talentlinjen får du bl.a.:

• Et fedt socialt og fælles elevmiljø
  • Indspilning i et af de bedste lydstudier i Aarhus
  • 2 dages Spil Dansk Turné rundt på skolerne
  • Skolekoncerter
  • Mere soloundervisning
  • Spille til den store Stjernedrysforestilling i Kulturhuset
  • Rytmisk bandcamp i Ry
  • Skrive musik
  • Spille til koncerter/ festivaller m.m

Talentlinjen består af 2 linjer: Spirelinjen og Elitelinjen.

Klassisk eller Rytmisk?

Vi har både en klassisk og en rytmisk talentlinje. Har du spørgsmål om talentlinjen, så send en mail til Jakob.Panduro@Skanderborg.dk

Spirelinjen

• Fællesfag tirsdage kl. 16.15-16.45
  • Bandsammenspil tirsdag kl. 17:00-18:00

Spirelinjen er for dig, der ikke har så meget banderfaring endnu, men drømmer om at spille med andre. Du får 30 minutters soloundervisning og indgår i et fedt miljø med andre unge, som bare elsker at spille musik. Spirelinjen er for dig, der er 11-14 år.

For at komme med på Spirelinjen skal du indstilles af din lærer.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til: Jakob.Panduro@skanderborg.dk tlf: 60177397

Elitelinjen

• Fællesfag tirsdage kl. 18.00-18:30
  • Bandsammenspil 18:30-20:00

Elitelinjen er for dig mellem 14-20 år og som vil mere med musikken. Udover alle de andre talentlinjetilbud, så modtager man også 40 minutters soloundervisning.

På linjen skal man kunne arbejde selvstændigt socialt, og bandet har mulighed for at skrive sin egen musik, som kan indspilles i et studie.

For at komme i betragtning, skal man indsende en kort video ind, hvor man fortæller hvorfor man gerne vil gå på linjen, og man skal spille i ca. 3 minutter. Tag fat i din lærer og hør mere om linjen.