maria pearl weise

I min undervisning lægger jeg vægt på:
At mine elever mærker glæde og opdager nye sider af dem selv. Ydermere, at man i fælleskab skaber et trygt udviklingsrum, hvor bevægelsen er i fokus.

Min uddannelse/baggrund for at undervise er:
Jeg er uddannet moderne danser fra den 3-årige uddannelse, Contemporary Dance School Hamburg, i sommeren 2021. Herefter flyttede jeg til Aarhus, hvor jeg arbejder som freelance danser og koreograf. Grundet en tidlig start som danse- og bevægelseslærer, har jeg stor undervisningserfaring og rummer stor menneskelig forståelse. Jeg har undervist på alt fra danseskoler, talentakademier, professionshøjskoler, gymnasier og kursusudbydere. Derudover har jeg lavet forestillinger med både ind- og udlandske anerkendte koreografer, tværfaglige samarbejder på kryds af de kunstneriske/artistiske felter, samt selv koreograferet stykker og forestillinger.

Fag/Instrument/Hold:
Dans.