Klaus lorenzen

I MIN UNDERVISNING LÆGGER JEG VÆGT PÅ

At skabe en nærværende og spændende undervisning, hvor det er sjovt at gå til guitar, ukulele og bas. Jeg underviser i alle genrer og tilstræber at tilpasse min undervisning, så den passer til alle. I løbet af året vil vi arbejde hen mod små koncerter og/eller indspilninger af den musik, som vi arbejder med.

MIN UDDANNELSE/BAGGRUND FOR AT UNDERVISE ER:

Jeg er uddannet fra Det Jyske Musikkonservatorium med hovedfag i musik & bevægelse, el-guitar og rytmisk sammenspil. Jeg er også uddannet lærer fra VIA UC, og har arbejdet bredt med musik og instrumentalundervisning på bl.a. musikskole og efter- og friskoler.

Jeg er udøvende musiker i min fritid og har gennem tiden backet mange danske og internationale artister som f.eks.

Christopher, Shaka Loveless, Rasmus Seebach, Patrick Dorgan, Vild $mith, Nik & Jay, Donkey Sound, Medina, Mads Langer, Rick Astley, Barbara Molekko, Sanne Salomonsen, Hej Matematik, Infernal, Martin Brygmann, Jimmy Jørgensen, Ida Corr, Burhan G, Poul Krebs, Peter AG, Alphabeat, Mark King (Level 42), Lars Lilholt, Erann DD, Søs Fenger, Dr. Alban, Eric Gadd, Nabiha, Xander, Bonnie Tyler, Lis Sørensen, Mary Black, Stine Bramsen, Ankerstjerne,Bryan Rice, Lars H.U.G., Marion Gold (Alphaville), S.U.S.P.E.K.T.,  Alberte, Cisilia, Outlandish, AQUA m.fl.

Jeg komponerer og indspiller også musik til albums og andre ting.

FAG/INSTRUMENT/HOLD:

Guitar (el og klassisk), ukulele og bas.