Alice Vestergaard jensen

I min undervisning lægger jeg vægt på:

I min klaverundervisning er det vigtigt for mig at skabe en god relation til eleven, og derigennem sikre et trygt læringsrum og motivation. Både node- og gehørspil vægtes, ligeledes genremæssig bredde. I min korundervisning arbejdes der for det gode, forpligtende fællesskab, hvor alle er en vigtig brik. Vi arbejder for et højt musikalsk niveau og synger både klassiske og rytmiske sange i fede arrangementer. En del af repertoiret er med koreografi.

Min uddannelse/baggrund for at undervise er:

Jeg er uddannet på det Jyske Musikkonservatorium i 1989 som AM’er med specialfaget klaver, og jeg har arbejdet i Skanderborg Kulturskole siden. Jeg har sideløbende undervist en lang årrække som musiklærer i folkeskolen, og jeg dirigerer også voksenkor udenfor kulturskolens regi.

Fag/Instrument/Hold:

Klaver og kor.

Genre:

Klaver:  undervises bredt.
Kor: klassisk og rytmisk.