INSPIRATIONSworkshop MUSIK & BEVÆGELSE

INSPIRATIONSWORKSHOP TIL PÆDAGOGISK PERSONALE – MUSIK OG BEVÆGELSE FOR 0-5 ÅRIGE

For alle, der arbejder med børn i Skanderborg Kommune

DATO: Jeres næste personalemøde – aftales med underviseren

STED: Hos jer

VARIGHED: 90 MIN.

Med sang skaber vi tryghed, samhørighed og viser omsorg. Når vi synger eller bliver sunget for, oplever vi tit glæde, nærvær og fællesskab. Sang styrker desuden barnets udvikling på mange parametre og kan som fagligt redskab kobles effektivt til den styrkede læreplan.

Musikpædagog og sangkonsulent Diana Buck vil i denne workshop inspirere jer til at bruge sangen aktivt og bevidst i jeres hverdag og give jer lidt faglig baggrundsviden.

I skal med på gulvet og bliver gennem nye og måske kendte sange, guidet i velafprøvede metoder til at gøre både kendte og nye sange, sjove og lærerige at synge igen og igen, både for jer og børnene.

Det er ikke nødvendigt at have særlige musikalske evner eller forudsætninger, bare I har lyst til at bruge jeres krop og stemme sammen med børnene.

OBS! Børn deltager ikke i workshoppen

Pris: kr. 500,- pr. institution. Der er 3 workshops – først til mølle.

Diana Buck

Om Diana Buck

Diana har lavet musik med børn i alderen 0-6 i mere end 10 år, og er uddannet Almen musikunderviser på Det Jyske Musikkonservatorium.

Med “Kulturtoget” (Kulturskolen Skanderborg) besøger hun hvert år 10-20 daginstitutioner og pasningsordninger med musikforløb,

og har gennem de seneste 2 år undervist og “Sangglad-certificeret” både dagplejere og vuggestuepersonale i Skanderborg kommune (gennem Sangens Hus).

FLERE TILBUD I KULTURTOGET:

BESØG I INSTITUTIONERNE

FORESTILLINGER OG KONCERTER