DANS

6 lektioner á 45. min. – 3-6 år ca. 15 børn pr forløb

Pris: kr. 1200,- pr. forløb

Som noget helt nyt tilbyder Kulturskolen nu dans for de allermindste i Skanderborg Kommune med danseunderviser Christina Berg Nielsen.

Til skøn børnemusik skal vi trippe og trampe og hoppe og vrikke og bevæge os hurtigt og langsomt i takt til musikken. Danseglæden vil blive vagt, mens koncentrationen, kropsbevidstheden og balancesansen styrkes.

Så saml alle jeres små søde dansemus og få masser af grin og fremmet jeres sociale relationer på en ny måde.

Forløbet kan skræddersyes, så det f.eks. passer bedst til de yngste eller ældste børnehavebørn. I vil blive kontaktet af underviseren inden opstart til en snak om ønsker.

Lidt om Christina:

Christina har selv danset siden børnehavealderen og hun danser endnu. Hun har erfaring med at undervise børn i dans fra Musik- og Balletskolen Horsens samt Let’s Dance i Aarhus. Hun vil sørge for et trygt danserum, hvor alle føler sig inkluderet og får en succesoplevelse med bevægelse.

FLERE TILBUD I KULTURTOGET:

BESØG I INSTITUTIONERNE

FORESTILLINGER OG KONCERTER