Låsbys Skoles Kor synger

Låsby Hallen Niels Bohrs Vej 7, Låsby, Danmark

Låsbys Skoles Kor synger til "Mennesker møder mennesker" søndag d.10/12 i Låsby Hallen

Julekoncert – Klaver og Keyboard

Kulturskolen Skanderborg Søtoften 2a, Skanderborg, Danmark

Jettes klaver- og keyboard-elever fra Hørning inviterer til julekoncert mandag den 11. december, kl. 18.40 i Salen på Søtoften 2. 1. sal. Der bliver spillet på klaver og keyboard indenfor det populære og klassiske repertoire. Pga begrænset plads i Salen er familie er velkommen. Koncerten varer ca. en time.   .

Teaterforestilling “FLASKEPOSTEN” (Drama hold 1)

Stilling skole Gramvej 10, Stilling, Skanderborg

FLASKEPOSTEN Har du nogensinde fundet en flaskepost? Hvor kommer den mon fra og hvad er dens historie? Flaskeposten flyder med strømmen Lad os sammen se, hvor den lander…… Forestillingen er skabt ud fra dramaelevernes egne tekster og idéer. TIRSDAG D. 12. DECEMBER 2023 KL. 18.00 I DRAMAKÆLDEREN/ STILLING SKOLE GRATIS ENTRE

Free