FÆLLES STÆVNEDAG i SydØst Netværket (Stryg, bas, slagtøj og sang)

Stævner i SydØst Netværket I flere år har vi afholdt stævner for elever  i samarbejde med vores kolleger i SydØst netværket (Hedensted, Horsens, Odder, Skanderborg og Silkeborg) Stævnerne bliver i indeværende sæson som følger: Lørdag den 3. februar 2024 kl. 10.00-15.00: Stryg, bas, slagtøj, sang Lørdag den 16. marts 2024 kl. 10.00-15.00: Blæsere – alle slags   Horsens: Tovholder på ”Strygere” Odder: Tovholder på ”Blæsere” Skanderborg: Tovholder på ”Sangere” Silkeborg: Tovholder på ”Slagtøj – trommesæt” Hedensted: Tovholder på ”Bassister”   Det er gratis at deltage, men elever skal have madpakke med. Sæt et kryds i kalenderen og snak med din lærer, hvis det er noget, du kunne tænke dig at deltage i.