Luciakoncert på Bjedstrup Skole

Korene på Bjedstrup Skole synger Julekoncert i forbindelse med Lucia om morgenen på Bjedstrup Skole d.13/12

Julekoncert med YoungBrass

Niels Ebbesen Skole Højvangens Torv 4, Skanderbrog

Hyggelig og flot julekoncert med YoungBrass onsdag d. 13. dec. kl. 17-18 De spiller i Aulaen på Niels Ebbesens skolen. Tag gerne familie, venner, naboer m.m. med. Så sæt aftensmaden til at simre eller hav noget nemt klar, så I i ro og mag kan komme og nyde denne koncert. "Det vil glæde os meget med et stort fremmøde. Det vil, for orkesteret, være en skøn belønning for det store arbejde vi har lagt i at forberede os til alle vores julekoncerter. De øvrige koncerter, har været i frost og sne, så vi glæder os til at spille en indendørskoncert. Med glædelig julehilsner YoungBrass (Skanderborgs juleorkester)"

Julekoncert med Ungdoms- og Pigekoret

Onsdag 13. december kan du opleve den årlige Julekoncert med Ungdomskoret, Spirekoret og Vocali på Audonicon, Grønnedalsvej, Skanderborg kl 19.30