Hooked on Piano – Klaverworkshop

Hooked On Piano Lørdag d. 4. november 2023 Klaverworkshops for alle soloklaverelever i Skanderborg Kulturskole Program Kl. 9.45 Opstilling for elever der medbringer eget keyboard Kl. 10.00 Fælles velkomst i store sal Kl. 10.15 Workshops Kl. 11.30 Frokost pause (husk madpakke!) Kl. 12.00 Workshops Kl. 12.45 Pause (opstilling i salen) Kl. 13.30 Visning for familie og venner Kl. 14.00 Farvel og tak for i dag   Tilmelding Vi benytter os af ”først til mølle” princippet, og fordeler elever ud fra niveau og alder. Dagen finder sted på Søtoften 2, Skanderborg Skriv/sms følgende: Elevnavn + alder Forælder + telefon Klaverlærer Niveau (begynder/let øvet/øvet) -spørg evt. din lærer 2 forskellige workshops du gerne vil på Skriv hvis du medbringer eget keyboard Sendes til mobil 22 77 63 61 (Elsebeth T. Cohrt) - Mail: elsebeth.toftdahl.cohrt@skanderborg.dk (Din tilmelding bekræftes modtaget -hvis ikke, så ring/skriv)