Klassisk koncert – Klassisk til kaffen

Kulturskolen Skanderborg Søtoften 2a, Skanderborg

Kom og nyd Kulturskolens elever spille til Klassisk til Kaffen. Der venter publikum et dejligt program med forskellige klassiske numre. Tag din nabo under armen og kom med til en hyggelig formiddag på Kulturskolen.

Blæserdag

Kulturskolen Skanderborg Søtoften 2a, Skanderborg

BLÆSERDAG Lørdag d. 22. april kl. 13-16, Skanderborg Kulturskole, Søtoften 2, Salen.  KOM OG PRØV ET BLÆSERINSTRUMENT! Har du lyst til at prøve noget nyt? Er du vild med musik, men er i tvivl om hvilket instrument skal du spille? Så kom til Kulturskolens Blæserdag d.22. april 2023 kl. 13-16! Det er gratis. Dagen vil være fuld af musik og blæs, og du vil have mulighed for at prøve forskellige blæseinstrumenter, såsom trompet, tværfløjte, saxofon, klarinet og trækbasun. PROGRAM: Kl.13.00-14.00: Kom og prøv de forskellige instrumenter! - for helt nye elever! Kl.14:50-15:30: Fælles orkester med alle elever Kl.15:40-16:00: Vi spiller mini-koncert for familie og venner TILMELDING: Nye elever må meget gerne tilmelde sig til Henriette på sms: 5178 6382, eller mail: henriette.jensen1@skanderborg.dk. Du er også velkommen til bare at dukke op på dagen!