UNG AFTEN

6. oktober 2023- 18:00 - 22:00

kr100
Ungeaften med sjove og anderledes aktiviteter.

Tør du prøve at gå ind i et Escape Room, hvor der skal løses mysterier, inden tiden er gået? Eller hvad med lasergame mellem bogreolerne i et mørklagt bibliotek?

Du kan også danse dig i godt humør med Silent Disco og tage sjove billeder i vores fotobooth. Der er fuld knald på aktiviteterne, og så har vi ikke engang nævnt: Sumodragter, bordfodbold, Selfie-booth, bordtennis og konkurrencer. Kom og få en sjov aften!

Ung Aften foregår i hele Kulturhuset og på biblioteket kl. 18-22.00.

Arrangementet henvender sig til elever i 7-8. klasse fra hele kommunen.

Der er voksne til stede hele aftenen fra Skanderborg Ungdomsskole og Kulturhuset Skanderborg. Der vil ikke være opsyn med de elever, der færdes udenfor eller måtte vælge at forlade arrangementet.

Arrangementet er alkoholfrit.

Billetprisen på 100 kr.

Der er mulighed for at købe snacks i Kafé K, som laver lidt egnet til arrangementet. Der kan også købes slik og drikkevarer igennem biografen.

Billetter kan købes her fra den 15. august.

6. oktober 2023
Tidspunkt: