Spil Dansk (Uge 44)

31. oktober 2022 - 6. november 2022

Spil Dansk Uge 44
I næste uge (uge 44, fra d. 31. oktober til d. 6. november) er der Spil Dansk Uge i Danmark.

Der sker spændende ting i Spil Dansk Ugen, og der kan stadig købes billetter til to børnekoncerter på henholdsvis Gnisten og Walthers.

Program for Spil Dansk Ugen:

Mandag d. 31. oktober kl. 18.00: Professionel sangskriver på besøg hos Voxeværk
Spil Dansk Clinic med Emma Hørlyck

Mandag d. 31. oktober: Lyden af friheden på besøg på Højboskolen.
Spil Dansk Workshop af Toke Brorson Odin

Mandag d. 31. oktober: Kultursolens Elite/Spire hold på spildansk tourné på folkeskoler i kommunen.

Tirsdag d.1. november: Kultursolens Elite/Spire hold på spildansk tourné på folkeskoler i kommunen.

Lørdag d. 5. november kl. 10.00: Spil Dansk koncert. Walthers musikcafe præsenterer Børnebanditterne

Søndag d. 6. november kl. 11:00: Spil Dansk koncert. Gnisten præsenterer VIVA med familiekoncerten Emilio og Pumaen

Mandag d. 5. december kl. 18.00: Den Producerende Sangskriver. Spil Dansk clinic med Mads Fisker.

God Spil Dansk Uge til jer allesammen!

Start:
31. oktober 2022