Info-eftermiddag om Violinundervisning

6. november 2022- 15:00 - 16:00

suzuki violin undervisning

Er du interesseret i at vide mere om violinundervisning hos os? Vi giver en kop kaffe i anledning af info-eftermiddag på Kulturskolen, søndag den 6. november kl. 15:00. Nogle af vores elever giver koncert, og efterfølgende viser vi en film om den berømt Suzuki-metode, som bruger modersmål-princippet til at undervise musik til børn.

PROGRAM:
15:00-15:30 koncert og snak
15:30 film Nurtured by Love

Vidste du at…

– dit barn kan starte til violin allerede i 4 års alderen?
– at når et barn spiller violin træner det krydsmotorik og det gavner samspillet mellem højre og venstre halvdel af hjernen?
– dit barn via violinspil også øver den finmotorik der gør det nemmere at holde en blyant?
– dit barn via violinspil træner både sin kort og langtidshukommelse?
– at undervisningen er baseret på en anderkendende og legende tilgang?
– at violinspillet trænes som et “modersmål” så dit barn får en naturlig tilgang til det musikalske sprog?
– at dit barn hurtigt får mulighed for at spille sammen med andre når det spiller violin og derigennem får et musikalsk fællesskab?
– at alle børn kan lære at spille violin, det kræver ikke særlige forudsætninger.
Du kan lige nu få 50% rabat på undervisningen resten af 2022.

6. november 2022
Tidspunkt: