Hooked On Piano

26. oktober- 10:00 - 13:30

Hooked on Piano – igen i år!

Er du klar til en dag fyldt med musik, sjov og nye venner? Hvert år samles vi til vores populære klaverworkshop, “Hooked on Piano” for elever der går til soloklaver, og i år er ingen undtagelse! Kom og vær med til at spille de sjoveste sange sammen med andre pianister. Det bliver en dag fyldt med smil, god musik og en masse nye oplevelser.

For at deltage skal du tilmelde dig hurtigst muligt – se nederst!

Flerhændigt klaver Let øvet/øvet
Lærer: Tony Nguyen Holdstørrelse: ca. 3
Kom spil klassiske stykker for flerhændigt klaver. Du får noderne tilsendt i forvejen, så du kan forberede dig lidt hjemmefra. Fra 10 år og op.

Barbie Girl Let øvet/øvet
Lærer: Elsebeth T. Cohrt Holdstørrelse: 5-7
Vi vil lære at spille melodi/akkorder til denne perle fra den danske pop sangskat. Der er forskellige roller og sværheds-grader. Du må gerne øve dig inden vi ses – ellers lærer vi det på dagen. Fra 9-14 år.

Rock n’ Roll Piano Let øvet/øvet
Lærere: Anders Cribb og Jacob Højland Holdstørrelse: 8
Kom og gi’ den gas på klaveret med en ordentlig omgang “Rock n’ Roll-piano”. Vi spiller Jerry Lee Lewis klaver-klassisker ”Great Balls Of Fire” og du lærer hvordan man kan fyre en solo af med fuld energi! Fra 12 år og op.

Kl. 10.00 Fælles velkomst i store sal på Søtoften 2, Skanderborg
Kl. 10.15 Workshops
Kl. 11.15 Frokost pause (husk madpakke!)
Kl. 11.45 Workshops
Kl. 12.45 Opstilling i salen
Kl. 13.00 Visning for familie og venner
Kl. 13.30 Tak for i dag

Tilmelding sendes til Elsebeth T. Cohrt (Mobil 22 77 63 61 eller elsebeth.toftdahl.cohrt@skanderborg.dk).
Husk at skrive følgende:

• navn og alder
  • forældernavn + telefon
  • Klaverlærer
  • Niveau (let øvet/øvet) -spørg evt. din lærer
  • En workshop fra listen

Der er begrænset plads på holdene, og vi benytter ”først til mølle” princippet. (Skriv/ring hvis du ikke modtager en bekræftelse indenfor 2 dage). Er man forhindret på dagen, så meld afbud til Elsebeth på 22 77 63 61

26. oktober
Tidspunkt: