Generationsorkesteret – sammenspil på tværs af generationer!

21. september 2022- 16:15 - 18:00

Sammenspil på tværs af generationer!

Fællesskab, godt humør og god musik!
Plads til alle niveauer og instrumenter.

Mølleskolen i Ry, kl. 16.15-18.00 (musik lokale 2)
Onsdag d. 21. september
Onsdag d. 28. september
Onsdag d. 5. oktober
Onsdag d. 12. oktober

Alle børn/unge fra 8 år og opefter kan være med. Voksne er velkomne som ledsagere til et barn/ung under 25 år, f.eks. barnebarn, søn/datter eller ven/nabo.

Hvis man går til soloundervisning i kulturskolen er det gratis at deltage, ellers kan man købe et KulturPlus guldkort der koster 330 kr.

Generationsorkesteret spiller klassisk musik, gamle/nye viser og rytmisk musik.

Elsebeth Cohrt og Diana Buck fra Kulturskolen Skanderborg leder og dirigerer, med særlige tegn til nybegynderne, så de spiller få, men vigtige toner på rette plads. De mere øvede musikere spiller komplette stemmer, og de mindre øvede spiller forenklede stemmer.

Vi kontakter jer op til forløbet. Noder og lydfiler bliver sendt pr. mail til deltagerne 1 uge før, så man kan nå at forberede sig hjemmefra.

Hvad enten vi bliver få eller mange, vil vi hygge os med at spille dejlig musik, og blive en god oplevelse rigere.

Tilmeld jer inden fredag d. 9. september her

21. september 2022