Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

Børn Spiller Klassisk

18. januar 2025- 10:00 - 13:00

BØRN SPILLER KLASSISK er en klassisk musikkonkurrence, hvor børn spiller for hinanden og hvor du har mulighed for at lytte til de andre elever. Vi vil derfor efterstræbe os på, at konkurrencen bliver som en koncert med indlagte pauser. Børn Spiller Klassisk Syd- og Østjylland er for børn fra 9 år til og med 12 år fra Horsens, Silkeborg, Hedensted, Odder og Skanderborg.
.
Der vil blive uddelt diplomer af karakteren guld, sølv eller bronze til alle elever.

Program:
kl. 10.00 starter Børn Spiller klassisk
kl. ca. 11.30 er der frokostpause
kl. ca. 13.00 afslutning med kage og mulighed for at få mundtlige tilbagemeldinger
Du skal selv medbringe mad og drikke til hele dagen. I forhold til tidsplanen kan der forekomme ændringer, da vi på nuværende tidspunkt ikke ved hvor mange der deltager

ALDER: for børn fra 9 år til og med 12 år. Du må ikke være fyldt 13 år den 25. januar 2025
REPERTOIRE: skal være klassisk, herunder folkemelodier, du skal blot overholde spilletiden. Ved tvivlsspørgsmål ang. repertoire, kontakt venligst Roberto Sarno
M: roberto.sarno@skanderborg.dk / T: 27283211. Du må max spille 5 minutter. Der vil blive lagt vægt på tekniske evner og musikalsk udtryk.
AKKOMPAGNATØR: Har du brug for akkompagnatør, skal du selv sørge for det. Hver elev får et opvarmningslokale stillet til rådighed.

Konkurrencen afholdes og arrangeres af Kulturskolen Skanderborg i samarbejde med Horsens Musik- og Balletskole og Den Kreative skole Silkeborg. Umiddelbart efter konkurrencen vil der være kage og mulighed for at få mundtlige tilbagemeldinger.

Salen på Kulturskolen Skanderborg Søtoften 2A, 8660 Skanderborg

TILMELD DIG HER