TalentlinjeN

Talentlinjen (rytmisk)

Talentlinjen er en rytmisk linje, der består af 2 linjer:
Spirelinjen og Elitelinjen.

På talentlinjen får du bl.a.:

• Et fedt socialt og fælles elevmiljø
  • Indspilning i et af de bedste lydstudier i Aarhus
  • 2 dages Spil Dansk Turné rundt på skolerne
  • Skolekoncerter
  • Mere soloundervisning
  • Spille til den store Stjernedrysforestilling i Kulturhuset
  • Rytmisk bandcamp i Ry
  • Skrive musik
  • Spille til koncerter/ festivaller m.m

Infomøde om talentlinjen

Der er infoaften om Talentlinjen Tirsdag d.23 April kl.18:00 i salen på Kulturskolen.

Tilmelding, send en mail til Jakob.Panduro@Skanderborg.dk
(Oplys navn på elev samt antal som kommer)

Spirelinjen er fra ca. 11-14 år

• Fællesfag tirsdage kl. 16.15-16.45
  • Bandsammenspil 17:00-18:00

Det er linjen hvor du måske ikke har så meget banderfaring endnu, men drømmer om at spille med andre. Du får 30 minutters soloundervisning og inde går i et fedt miljø med andre unge som bare elsker at spille musik.

Du skal sige til din lærer at du gerne vil med på spirelinjen, så indstiller læreren dig til linjen. Du vil så modtage en mail medio Maj om, om du er optaget. Du skal ikke til nogen prøve.

Deadline for indstilling 20 maj

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til: Jakob.Panduro@skanderborg.dk tlf: 60177397

Elitelinjen

• Fællesfag tirsdage kl. 18.00-18:30
  • Bandsammenspil 18:30-20:00

Den linje er for unge 14-20år, som har gået til musik i mere end et år og har opøvet et rimeligt godt niveau. Udover alle de andre talentlinjetilbud, så modtager man også 40 minutters soloundervisning.

På linjen skal man kunne arbejde selvstændigt socialt. Bandet skal også lærer at skrive musik selv, som vil blive indspillet i et studie.

For at komme i betragtning, skal man indsende en kort video ind, hvor man fortæller hvorfor man gerne vil gå på linjen, og man skal spille i ca. 3 minutter. Tag fat i din lærer og hør mere om linjen. Der vil komme et link ud her på hjemmesiden til tilmelding snarest.

Deadline for tilmelding 20 maj