WORKSHOP: Irsk folkemusik – LETØVEDE

Målgruppe: Børn og unge  – LETØVEDE

Instrumenter: Violin, guitar, fløjte

GRATIS FOR KULTURSKOLENS ELEVER

Ellers er prisen: 300 kr.

På workshoppen skal I lære at spille nogle skønne irske melodier + akkompagnement for guitarerne

Vi slutter dagen af med en minikoncert kl.14 – 14.30, hvor I får mulighed for at spille noget af det, I har lært i løbet af dagen, for forældre og andre. John og Louise vil desuden spille et par numre fra deres repertoire i deres fælles band, Tradish.

Forudsætninger:

Guitar: Du har spillet 1-2 år og skal kunne basale akkorder eller spille efter tabulatur

Spiller du violin eller fløjte, skal du enten kunne læse noder eller være god til at lære melodier udenad. Er du Suzuki-elev skal du mindst have spillet til ca nr.12 i hæfte 1.

Undervisere: John (guitar) og Louise (violin) har spillet irsk folkemusik i mange år. Både til jamsessions og i deres fælles band, Tradish, hvor de hvert år spiller koncerter i kulturhuse, spillesteder og på festivaler.

TILMELD DIG HER: https://ska.speedadmin.dk/registration/#/course/531/0/0/2221

OBS! TIMELDINGSFRIST D.22.APRIL!

Skriv ved tilmelding hvilket instrument du spiller og hvor længe du har spillet.

Husk at medbringe: Instrument, evt nodestativ, lydhøre ører samt frokost.

Netto ligger i stueetagen og der kan købes frokost.

30. april 2022
Tidspunkt: