Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

WORKSHOP: Irsk folkemusik – ØVEDE

7. maj 2022- 10:00 - 14:30

kr300

Målgruppe: Børn, unge og voksne – ØVEDE.

Instrumenter: Violin, guitar, fløjte

GRATIS FOR KULTURSKOLENS ELEVER

Ellers er prisen:  300 kr

På workshoppen skal I lære at spille nogle skønne irske melodier + akkompagnement.

Der vil blive arbejdet med forskellige melodityper som f.eks. jigs, reels og polkas, deres særlige rytmik og lidt med irske folkemusik finesser.

Vi slutter dagen af med en minikoncert kl.14 – 14.30, hvor I får mulighed for at spille noget af det, I har lært i løbet af dagen, for forældre og andre. John (guitar) og Louise (violin) vil desuden spille et par numre fra deres repertoire i deres fælles band, Tradish.

Forudsætninger:

Du har spillet mindst 2 år og har kendskab til dit instrument. På guitar skal du kunne spille efter  akkorder eller tabulatur.

Spiller du violin og fløjte, skal du enten kunne læse noder eller være god til at lære melodier udenad.

Undervisere: John (guitar) og Louise (violin) har spillet irsk folkemusik i mange år. Både til jamsessions og i deres fælles band, Tradish, hvor de hvert år spiller koncerter i kulturhuse, spillesteder og på festivaler.

TILMELD DIG HER: https://ska.speedadmin.dk/registration/#/course/531/0/0/2221

OBS! TIMELDINGSFRIST D.22.APRIL!

Skriv ved tilmelding hvilket instrument du spiller og hvor længe du har spillet.

Husk at medbringe: Instrument, evt nodestativ, lydhøre ører samt frokost.

Netto ligger i stueetagen og der kan købes frokost.

Tilmeldingsfrist 22/4

Dato: